Seeemester!

Sista veckan innan semestern har varit bra, fullt upp så dåligt med update.
I tisdags hade vi vår allsångskväll hemma hos Linkan, god mat och treeevligt sällskap. Hela gänget!
Efter det träffade jag My och jb mfl för att se Harry Potter -premiären klockan 00.01.
Deeet var ett bra avslut må jag säga!
Däckade i sängen vid halv tre och gick upp tre och en halvtimme senare.
Efter en flippad supertrött dag på jobbet sov jag 12 timmar natten efter!
I torsdags blev ridningen inställd pga det jääkla regnet så jag och Linda såg två filmer och krängde godis, tobbeyo joinade till en av dem!

Igår var det sista dagen med gänget på autoliv, Jens hade bakat världens godaste kladdkaka, och macce hade med sig brieost. Kladdiebrie "roligare att äta än att göra". Kors i taket men den sista tiden har autoliv varit riktigt roligt! Tack vare tobbe, macce, stampe, olsson och jens! Synd det inte är samma gäng kvar när vi kommer tillbaka efter semestern., Mer flippade raster går nog inte att få! Vi avslutade innan semestern med att gå på autolivs sommarfest, en rätt tråkig fest men tackvare rätt personer och klena plastbestick hade jag kul ändå !

Kvällen igår spenderade jag med Johanna Brinck, en mojiito och en sjukt god middag på en uteservering i kstad!
Kunde man invigt och firat semester på ett bättre sätt? NEJ!

sovit länge och lång frukost framför tv:n, nu blir det snart Ikea med timtim!
Haaaaa de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0