På återseende

Vilken bra dag det har varit idag,
igårkväll var jag jättestressad och trodde jag skulle ha fullt upp idag
meen på något sätt lyckades jag bli klar igår så jag har kunnat chilla hela dagen idag

det resulterade i att jag, anna och lillebror sträckkollade Solsidan säsong 1
jag fattar hypen, även om jag är en aning efter. SJUKT KUL!
Dessutom har jag hunnit med att gå hem till frida och kolla hennes balklänning
GurraG har varit här och druckit kaffe.
Och nu ska jag mysa med familjen.

Faaaasen vad galet att vi åker imorgon, jag fattar icke detta!
Finafina vänner och allra bästaste familj, jag kommer sakna er!
Vi ses i mitten av maj! PUSSSSSS

p.s Grattis Linda till körkortet!



HEEEJ DÅÅÅÅÅ SÅÅ LÄÄÄÄNGE!
p.s jag ska försöka hålla er uppdaterade i bloggen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0