bra avslutning och bra början

Det blev en bra avslutning på 2010
det var riktigt trevligt hos grahm
ett drinkbord som kan vara det största jag sett satte bra fart på festen
mat från harrys och fiiinfiina vänner.
Vi vandrade in till torget vid 12, för att fira in det nya året.
nyårskyss och skumpa
när hela gänget från grahm var där och vi dessutom mötte anna och majsan kunde jag inte vara annat än glad
så många så fina vänner på samma ställe vid 12slaget
efteråt blev det fest hos joel
sen en liten promenix innan jag mötte Linn och vi vandrade hemåt,
en taxibil skjutsade oss gratis sista biten när vi höll på att blåsa bort.'
Förutom den största bulan man kan ha i ett huvud, så var det ett riktigt jäkla bra nyår.

Året kunde inte ha börjat på ett bättre sätt
en solskenspromenad hem till Anna
sen filmmys i soffan hela dagen med goda matrester från igår
imorgon åker hon tillbaka till dublin, rumpa! 
vid sex blev det bio med familjen och sen pizza framför tv:n

Jag fick världens finaste 20årspresent av Anna idag
en supersuperfin silvermedaljong med bilder på oss i.
Tacktacktack, I looove you.

Så nu är det bara en minut kvar av mitt liv som tonåring.
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0