Way Out West!

Det är regnigt, blåsigt mörkt och ruggigt, OCH det är min sista semesterdag.
Det känns som höst, och jag gillar det inte.
*
Meen varken sommaren eller min semester kunde avslutats på ett bättre sätt.
Way Out West var grymt bra helt enkelt!
Prince spelning var magisk, Robyns ett jäkla ös och Kanye West var Grym, The Hives -Pelle var klockren och jag måste iväg och se en hel Tiestospelning, för fyfasen vad braaaa det var! Wiz Khalifa "Drunk Stoned  & Brilliant", Säkert, Timbuktu - ahhh grymt bra!
*
Riktigt roligt att springa på och hänga lite med balifolket igen, vi träffade t.o.m krämpan!
Men bäst av alla människor denna helgen är så klart mina fina flickor!! Tack♥
*
Dessutom var klubbandet awesome, Yaki-Da var riktigt bra, och kändistätt -det gillar vi, höhö!
Jag har pratat med min "blivande" man Måns♥, och med Timbuktu " jag rullar bara med folk från lund",( Efter detta var min lycka total! )jag stod och dansade precis bredvid Bill Skarsgård på Princespelningen! Tidigt imorse försökte Fares Fares hångla upp en blondin bredvid mig och My på Yaki-Da, ingen lycka denna gång dock.
Dessutom efterfestade Kanye West där i natt efter sin spelning, så himla sjuuuuuukt!
Sjuuuk helg helt enkelt!
*
Nu har jag och My avslutat en festivalhelg precis som man ska,
Pizza och film i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0