Han har nog lite mer adhd än vad som är bra för honom!

Han har nog lite mer adhd än vad som är bra för honom!
Jag skriver ner alla sthlmscitat från denna helgen,
de är legendariska!

' jag är så trött, jag begraver mig här lite'
' jag ska flytta till thilde, sova på hennes golv, vi ska leva på cola, baguetter och keso'
'jag har damp på mitt liv, jag har nog lite adhd'
'eliiiiiin var är duuuuu? - jag är ju hääär, -
jag trodde jag hade glömt dig på stureplan'
'då super vi nu då'
'jag har elin denna helgen'
'tuuuurk'
'den måste bara få pysa klart'
'thildes madickengunga'
'hoppas du bara har fina minnen av mig, eller några minnen överhuvudtaget'
'varning på hells kitchen'
'det var iaf en graciös ramling i sturecompagniets trappa'


Förra veckan hade jag först supermysiga dagar i Norge med mina sötekusiner,
efter det hade jag världens bästa helg med Thilde och St- anton-grabbarna i Stockholm.
Jag ska flytta dit, inte i höst men i vår eller nästa höst! LÄTT!


Imorgon drar vi på Way Out West!
Kommer bli fett!

Haaa de.



Kommentarer
Postat av: Thilde

Saknar dig Elin Gunnarsson, med eller utan adhd!!

2011-08-10 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0