halloween

hej mitt i natten
idag har varit en jäkligt skön dag
sov ut ordentligt,
käkade frulle i soffan framför en film
drog med mig lillebror till ishallen för att åka skridsko med rasse och robin
det var riktigt roligt att "spela" hockey - fick lite höstlovskänsla
nu har jag precis kommit hem från en treevlig halloweenfest hos titti och philip
alla hade jäklar i det satsat på sina outfits
min var lite halvmesig och det var jag med
men jag ska sova tidigt och upp och tävla med mina barn imorgon
så jag var lugn och duktig ikväll
efter vårt vad om vem som vinner allsvenskan så blev det fest hos mig igår
allsvenskan är ju iofs inte avgjord men eftersom malmö låg bäst till förlorade jag
och fick därför vara värdinna
petra och ana kom hit först
vi diskuterade allt från snefyllor till nunnor med mina föräldrar
när grabbsen dök upp så flyttade vi ut på altanen,  chill men väldigt trevlig kväll.
hockeyproffs-javiiist!
halloweenfest
vampyrer

elinar

janne-fetso

elin och hennes man

malin

my och jag (som försöker se farlig ut?)

värdarna nunnan och prästen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0