Petra fyller 20!

Först av allt måste jag gratulera
världens bästa peda
på hennes 20årsdag!
<3



den helgen har det varit fullt upp
och jag älskar det!

igår vart lilla mor och lillebror med mig i kstad
jag fann petras present!
och ett par jeans, mycketbramycketbra!

sen vid femtiden begav jag och anna oss till vinslöv
där var trevligt folk, MUMSIG mat! Tack Eva!
och spännande sånger och lekar
det var en mycket trevlig kväll!

imorse var det upp tidigt
ny plåtning i malmö
denna gång för sabinas lärare angelica
det blev en klassisk frisyr med hårnät och grejer
mycket fin, och mycket fint smink!
hade en vit klänning med krage,
 dessa bilder ska bli väldigt spännande att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0