intensiv vecka

söndag, och en riktigt bra vecka är slut!
Ska avslutas med utgång ikväll, femte festkvällen denna veckan?

i måndags var det ytterliggare en kareokekväll på bobbos, förfest med gänget hos oss innan
i tisdags var vi på pattes och olles jobb, åt världens mumsmat och sen åkte vi rodel ner, konstant asgarv. i slutet av backen var det avslutning med "lägereld!" kalasmysigt.
i onsdags kom linnea och daniel hem till oss, miniförfest och sen utgång. Funky för första gången på länge och där var bra ös, kvällen avslutades med plankning in på utomhusbadet och ett varmt och skönt dopp.
Mindre kallt när man kom upp och varken hade handduk eller ombyte? Men jag är fortfarande frisk.
i torsdags chillade jag och petra hos grabbarna och såg robinson.
i fredags åkte p och jag på äventyr till Pettneu, vi festade i grevens spökhus. nytt folk och en riktigt trevlig kväll.
i går var det dags för chill igen, efter jobbet var det dirr till grabbsen där även p, p och o befann sig. Robinsonfinal och kräng, sen somnade jag när de andra såg skräckis.

Ikväll är det utgång igen, emil den lille jäveln åker hem imorgon. INTE kul.
men sista kvällen i st anton så ska det klart partas, och självklart ställer vi upp på fest.

Dessutom har jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN sagt upp mig från mitt städjobb, inte för jag inte trivs hos tanten men jag vill ha mycket mer tid till åkning och det får jag nu. Ev stannar jag en dag i veckan för att få lite fickpengar.
Så istället för fem mornar i veckan så jobbar jag en eller NOLL.
alltså jobbar jag endast fyra eftermiddagar i veckan mellan 3-8 föööörstår ni hur mycket jag kan åka nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0