2010

ÅHHHH NYÅR!
fan vad bäst det var, bästbästbäst
vi åt en otroligt god 5 rätters på Krazy Kanguruh
fick springa in och pussa kocken peter på kinden,
sååå otroligt god var den!
MUMSMUMSMUMS mat verkligen
god dricka, och det bästa sällskapet, nästan hela ligan fick vi ihop
efter maten gick vi ut och ställde oss på räcket
såg alla fina raketer,
grannarna joinade
det bästa var när hela ligan av någon anledning samtidigt började nynna på st anton-låten nr 1 samtidigt
kids med MGMT, nynna och nynna. snarare skrika?
där stod vi på bänkarna, underbar utsikt, underbara vänner, skumpa och vår st anton låt.
FINT
resten av kvällen dansade vi downunder, flippade och röjde.
när klockan närmade oss två tog vi oss nedför backen från KK
genom att åka pulka på ryggen, 15 minuters konstant asgarv. Underbart!
kan vara ngt av det roligast jag gjort, iaf var det det just då.
blev en runda i byn, pizza på scottys och lite sådär innan vi begav oss hemåt igen vid 4.

igår blev jag väckt av skönsång och varm choklad av mina älskade roommates
efter jobbet drog jag upp till KK och afterskiade med sara och lite staffanstorpspojkar
lullig vid fem, fiiiiint.
hem och mötte grabbsen, denna gången var vi allihopa!
lagade tacos, blev dömätt
fick ett fint hårband av hela ligan. st. anton vännerna!
fick dessutom en present som verkligen var mitt i prick
pirre och cola till nattamat, så jag slipper lägga alla mina pengar på burger stop (Y).
plankan kom in och grattade mig och erbjöd sig att flytta in ett bord, men då hade vi redan ätit på golvet.
dessutom hade rob fixat en cake till mig, men då hade jag redan stuckit hem, synd!
mycket fin födelsedag!

saras föräldrar har anlänt idag,
så nu hoppas jag min fedelösgodispåse från mamma och pappa har anlänt till untere nassereinerstrasse 29.


god fortsättning folks!






Kommentarer
Postat av: eva

jättekul att läsa din blogg och att ni har det så bra hälsar petras mamma

2010-01-09 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0