Snöskottare?

Man ska fan aldrig hoppas på något

´Vi som har hållt tummarna stenhårt för två veckors betald semester
tji fick vi, ikett har hittat ett nytt jobb till oss under de två veckorna autoliv inte vill ha oss.
Och inte vilket jobb som helst, utan snöskottning i Älmhult-
SNÖSKOTTNING!!?!?!?
yes svinkallt, astungt och vi måste gå upp cptidigt.
Måste nästan vara mitt drömjobb?
Jag som ville ha jullov och passa på att träffa anna när hon är hemma
och julia kommer hem från norge så jag vill mysa med henne med!
Men det är extra pengar till resan, och det behövs-
Vi ska prova iaf, pallar inte kroppen eller psyket trycket så får vi väl ha obetald semester.
AAAATTTAAAAAANS
*
Men lönekuvertet från Ikett kom idag
min första helmånadslön
FAN VAD FINT!


Kommentarer
Postat av: Linda

Elin.. Jag tror du skulle vara en utmärkt snöskottare, om du väljer de som ditt vinter yrke, kan du inte komma till Jungfrugatan då? För de där "skottargubbarna"har nog glömt vår gata, de är tre meter snö överallt, MINST! Puss och GOD JUL världens bästa Elin (:

2010-12-24 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0