en tisdag med dålig början men bra slut

Imorse gick jag ut på trappan och märker att det är svinhalt
sticker in huvudet genom dörren för att varna resten av familjen
går sedan ned för trappan, STENtrappan försiktigt
ändå säger det PANG sen låg jag där
som tur var landade huvudet mjukt i en blomkruka med ljung
så jag är bara blåsvart på vaden, låret och rumpan.
Perfekt början på morgonen!
Idag släpptes alla nomineringar och uppträdande artister till P3-guldgalan
åh åh åh vad jag hade velat åka till göteborg och se den
kanske skulle önska mig biljetter i födelsedagspresent
Robyn, Oskar Linnros, Håkan Hellström, Lykke Li, Tove Styrke, Säkert mfl
åh åh åh hade varit sjukt bra!
Stor jäkla puss på mina gympabarn, Mariette och Linda. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0