Björn och Marias Bröllop

goodmorning!

Igår vart jag på ett helt underbart fint bröllop!
Björn var stilig och Maria var så himla vacker
fin klänning, slöja och myrtenkrona!

moster sjöng fint i kyrkan och prästen var cool.
Festen efter var kalas, god mat och dryck
fina tal och spex och dans
allt kändes lite som ett filmbröllop för att det var så himla fint.
tack för en riktigt trevlig dag/kväll!


återigen blir jag så himla ledsen
för att det inte fungerar att lägga upp bilder i min blogg.
vad är fel?


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du varit inne i koden och kladdat så kan det vara därför du inte kan ladda upp bilder. Jag kan kolla på det om du vill :)

2010-08-08 @ 20:05:08
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0