rastlös

hemfärden igår var ett mindre äventyr
efter en halvtimme pajade bussen
vi fick vänta 2,5 h på en ny buss
den andra bussen var väl i en klass för sig men hem kom vi iaf
då blev det pizza med annabanana
och filmen "allt för min syster" den var SORGLIG
mys att träffa anna

idag har jag inte gjort ett endaste dugg
jag får panik,
 har bara nio jobb timmar denna veckan
vad ska man göra hela dagarna
jag är van vid betydligt mer sysselsättning
tur det blir lite jobb imorgon


ikväll så var min gamla dagisfröken på tv
hennes dotter letade upp sin pappa i Usa i programmet spårlöst
ganska konstigt att se någon så bekant i ett sånt program
det slutade lyckligt som tur var


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0