Och allt hon inte gjort, varenda tåg hon inte tagit

gick tillfälligt i ide idag
har tillbringat hela dagen i sängen
halvsov till halv tre
åt lite
gick sen och la mig igen med sista avsnitten av satc
jag älskar den serien, fast den gör mig samtidigt deprimerad
jag vill med ha ett spännande new york-liv och en snygg hunk,
istället har jag kära eller mindre kära hässleholm.

tidigare msnkonversation:

Elin, säger:  lite mysigt med höst

Elin, säger: men mest hemskt

Anna säger:ja jag vet

Anna säger: likadant varje år

Anna säger: man luras att tro att det är mysigt

Anna säger: men sen börjar skiten 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anis

hahnahha, hon e sjuk

2009-09-07 @ 22:09:53
Postat av: elin

men jäkligt sant ändå!

2009-09-07 @ 22:29:27
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0