love is gone

alltså björket
jag orkar inte
igår var där iaf folk
och en hel del trevliga
men jag blir så trött på folk 
som bara är trevliga när det passar dem
eller vänner man inte kan lita på
folk som surar utan anledning
och folk som bara beter sig allmänt märkligt.
björket är alltså ett ganska deprimerande ställe
och jag är glad att jag snart åker!!!

men jag måste erkänna att vissa stunder var riktigt trevliga igår
och vissa människor verkligen överraskar en positivt
förfesten igår var mysig
och galen med lekar
som det brukar vara med tjejerna
" jag har ingen mamma eller pappa"

jag vill absolut inte dra alla över en kam,
 för jag träffade många trevliga  människor igår,
det är liksom mest helheten
som gör en deprimerad
jag tror att jag och hässlehom behöver komma ifrån varandra ett tag helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0