allt är galet, jag gillar det

fredag och lund var supermys, Tetrebäst-tjejerna är überbra,
räkorna var goda och sofie hade bakat en finfin tårta.
Vi hade lite sms-kontakt med killdelen av klassen
 som var hos felix och körde poker och drack öl
 - nu har vi en kanonlösning till när vi ska springa ut. (Y).

Igår var lilla mor och jag i össjöa, träffade eva. Mys.

Väl hemma., FÄÄÄST för hela slanten.
Först hos hultner och emmy,
shotar, louise x 2, jessa och annat trevligt folk.
Sen åkte jag bil med tre helt galna män till Farstorps bygdegård
Bjärnor, nille och hompis. Jag dog, jag skrattade konstant i tjugo minuter.

I farstorp var allt bara mest galet.
Galet kul, galet bra, galet allt
massa trevligt folk, massa fullt folk
och massa klotter, ödlor., Glädjeskutt,
foxtrott, bugg, vals och macarena
jag trivdes.


Nu har jag skrubbat mig sönder och samman
jäääkla pennor, Jag är fortfarande blå-
fast å andra sidan.
Man kan inte vara fantomen utan att vara blå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0