vad tyst det blev

lov och helt lost i dagarna, precis som alltid. man blir ledig och då försvinner all koll. Men nu ska vi se, sist jag skrev var i tisdags då får vi väl berätta om gårdagen. Först sov jag mig seg hela morgonen, vid halv två kom simon, ida och chrisse och plockade upp mig. Det blev en kort tur till kristianstad, insättning av pengar, TYGSKOR och boklämning. + Det bästa, en mycket god chai latte på Darins. Back in hässleholm och simon följde med mig hem en stund så jag kunde träna på alias partaj och visa mina "laga-mat" - skills. Färdigmat i mikorugnen. (Y). Mycket fin man den där simon.

Vid tio i sex mötte jag piddepadde på stationen för att ta bussen till bjaaarnoum. Skarp hämtade oss och hemma hos honom var redan kinning och knocken. När Björn kom spelade vi spel, det var mycket nderhållande, några bättre och några mindre bra ordförklaringar kan man väl säga. Vi spelade aldrig riktigt klart men jag och pidde ledde iaf när vi slutade, kinning och knocken strax efter och ehm. Björn och skarp låg någonstans lååångt bak. Glömde förresten säga att Johan nr 2 dök upp ngn gång under spelets gång trots hahns hjälp kom inte B och S ifatt. Efter spelet blev det en hel del bra musik, chips och skolkatalogkollande. det var rätt intressant att kolla igenom skolkatalogen med massa killar istället för tjejer. Det lät ungefär likadant som när vi tjejer gör det, lite mer underhållande dock. Klockan nio blev mitt greys nedröstat för man united match, jocke och björn stack någon gång och rask dök upp istället. tjugo i tolv efter spöksnackspromenad in till byn tog jag, skarp kinning och pidde bussen till stan och ett dödare Qbar än någonsin. Det blev några biljardrundor. jag var inte som pidde så fint uttryckte det " sämst som väntat" utan det var han. mohaha. Jag och johan vann alla rundor utom en. Nöjd.
Jag var hemma lite efter ett, då var det nudlar till nattamat som gällde. SF Tack för en trevlig kväll!

Idag har jag bara chillat, städat, kollat när sverige tog vm-silver, gjort lite vettiga saker, kört bil och lekt med anna och louise, vi körde ett mini sex and the city-maraton. Nöjd!

   


http://www.youtube.com/watch?v=P0T2mpUb8yo -vad tyst det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0