vita tygskor och världens sötaste unge.

Idag har jag haft en mycket mysig dag med en mycket bra man. Fika i solen utanför Madrix var dagens bästa. Ikväll har jag lekt med en annan mycket bra typ, majsanbajsan. Vi har börjat planera inför vår 18årsfest. Kan bli mycket spännande. Nu har hon dock åkt hem till sin man och jag ska nörda lite här, dock är min egen dator paj. Inte alls roligt. jag känner mig rätt handikappad faktiskt. 

Har pratat med min tante innan ikväll, imorgon bitti åker hon till norge och jag är så sjukt avundsjuk. Jag vill träffa både henne, julia anna och morten. jag saknar ihjäl mig och Det suger Sjukt mycket att jag inte har pengar att åka med, nu får jag träffa dem först i April.
Iaf som sagt min dator fungerar inte, hittade bilden nedanför på den stationära. Rätt cute må jag säga. Allt hade varit lite enklare om det fortfarande hade bott i Köpenhamn, he. Jag får väl ringa dem lite oftare  istället.

Kommentarer
Postat av: kyrre

fyfan vad söt bild!

2009-02-18 @ 15:09:10
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/
Postat av: Maja

söta elin + julia!

2009-02-19 @ 14:37:12
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0