ljuspunkt

det kom faktiskt hela två tidningar till vår lilla pressvisning, yey. Jag anmälde mig som frivillig fotograf och fotade allas ljuspunkter, nu kanske några av bilderna kommer komma med i en glas och porslins tidning (Y).

Har även tredje teorilektionen avklarad, jag och malin hade en trevlig liten skvallerstund och nu är det bestämt att det ska partas den 20 februari när hon fyller 24. Snacka om att jag kommer känna mig liten i gänget, men det kommer bli kul.

Vernissagen var en mycket trevlig tillställning, där var mycket folk och allas ljuspunkter var verkligen jättefina när de kom upp i kristallens lokaler.  T3b är nog den bästa klassen som finns, eller inte bara nog. Den är det, lätt som en plätt.

Lite efter sju drog jag med mig Louise ner till ishallen för att kolla hockey. Hässleholm förlorade mot halmstad med 2-4. Men jag fick grillad korv, semla, dans och en del braiga skratt så det gjorde inte så mycket att de förlorade.

här är min ljuspunkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0