gkfdjm,.

jag hann nästan i tid till arkitekturen imorse, kvart över 8 mornar funkar inte i mitt huvud längre. Tur att vi snart är "lediga" i två veckor, jag tror inte jag riktigt har fattat det faktiskt, Skönt som bara den kommer det att bli iallafall. Idag har vi pratat cykelställ med smek ab-malin fått tips om vad som funkar bäst och så vidare., jag smet hem lite tidigare från skolan (förlåt totte) för att jag var galet trött. På vägen hem undehöll anna mig med johan glans alla skämt "haappy -puppy?", när jag kom hem tog jag äntligen tag i saken och städade mitt rum, och jag var snel mot ma and dad och dammade hela nedanvåningen med. Wie, dessutom ringde jag mormor och berättade om vår utställning och sen ringde jag farmor också. Vi pratade över en timme, det var riktigt mysigt. Jag och farmor pratade alltid jättelänge i telefon ett tag, undrar varför och när vi slutade. Lite sorgligt.

Ikväll blir det simon-mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0