sista blogginlägget 2009

åh här händer så mycket hela tiden
jag vet inte vart jag ska börja
har inte tid till att berätta allt heller
meeen.
vi har varit på ikea, ätit köttbullar och köpt pepparkaksdeg
haft en asmysig julafton
en lugn juldag
skidåkning,
mer fest, ja allt det som hör till den underbara vardagen här

just nu sitter vi på KK och väntar på kvällsmat
har precis spikat våra nyårsplaner
det kommer bli awesome
det blir trerättersmiddag här uppe i bergen på KK mer våra fina vänner
kommer bli asgott, astrevligt
och superfint att se raketerna här uppifrån samtidigt som vi ser hela st anton by night
åhhhhhh vad jag älskar mitt liv!


dessutom måste jag bara skriva samma som alltid hör till de sista dagarna i december:
2009 måste har varit det bästa året i mitt liv,

STUDENTEN, BALEN, hela våren med resor till trysil, matrei, PRAG, underbara t3b, studentfester, nya människor, ST ANTON, jävla underbara st anton, en underbart fin sommar,HULTSFRED, siesta, nya riktigt fina underbara vänner och min udnerbara familj! DET HAR VARIT ETT SÅ JÄKLA AWESOME ÅR. äsch jag har glömt hälften, men riktigt fint år har det varit.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0