juleljus

Idag efter pedden som fortfarande är totalt meningslös (men lasse är rätt rolig) så gick jag sarling och majsan och fikade. Våra fikor är det bästa faktiskt. Iaf så när vi gick in på Caféhörnan fick jag sån julkänsla bara för det var mörkt ute och så gick man in och där var tända ljus och mysmusik. Så  efter träningen med skruven så cyllade jag hem, tände ljus, kokade julté och satte på julskivan. Jättemysigt att plugga till. När jag pluggat svenska tänkte jag va lite duktig och plugga ped, när jag kollar upp från blocket så ser jag att jag att hela frågepappret brinner. Jävligt smidigt elin. Jag hade tydligen råkat lägga det i stearinljuset, jag tog det som ett tecken på att det var färdigpluggat för min del idag. Nu ska jag kolla Prison Break och sen sova,  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0