How to save a life

Dålig update, ohyees. Tävlingen gick sådär, hyrde två filmer när jag kom hem och såg med mor min, ingen vidare festlig lördagkväll alltså men jag orkade inte. Söndag jobbade jag i ishallens Cafeteria, HHk loosade mot Osby men jag blev 250 kronor rikare för att jag jobbade iaf. Alltid något. Idag har varit en lång dag, först matte och fysik. Det enda bra med det var att Totte faktiskt var bäst idag och flyttade Fysikprovet till efter jul, annars skulle det legat samma dag som historian. Då hade jag allvarligt talat dött. Efter lunch höll jag det sämsta engelsktalet någonsin, sen gick vi på en precis som vanligt totalt meningslös pedd. Första träningen med ihopslagna grupper idag, det gick brabra och var riktigt kul. Dock har jag smärta i min arm efter passat på typ minst 100 flickisar. Självklart var det riktigt pissigt höstväder när jag skulle cykla hem och jag var total genomblöt när jag kom innanför dörren. Nu sitter jag dock i värmen och hör hur det stormar utanför. Rätt mysigt när man är inomhus.

Musikmusikmusik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0