hjortronsylt

Jeg har haft de kjempe koslig.

Helgen har varit supermys, bil i åtta timmar i torsdags sen mys och god mat på kvällen, surprisen var lyckad och julia blev glad för födelsedagspresenten.  Mest har jag myst och busat med julia¨för hon är typ sötast i hela världen, men vi har också varit lite turistiga i Hamar, varit uppe på fjället och sett massa snö.  Vi har fikat, bakat pepparkakor, kollat när julia gick på gympa, hälsat på bestemor och bestefar och Jag har hittat kyrkan jag vill gifta mig i, men jag måste först finna en rik man som kan betala för bröllopet och alla gästers resa till Norge, jag har ju dock några år på mig.Imorse var en pina och jag ville verkligen inte åka hem. Tur det bara är en månad kvar till jul typ för då kommer dem hit!

Nästa vinter vill jag dra till Trysil och säsonga, massa skidor /snowboard och antagligen en hel del snygga norrmän. Sounds good to me.


                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0