"Älska älska älska HTS"

studentfesten i torsdags, förfest här med större delen av klassen + nille, nille, fille och kyrre. Det var trevligt, och alla var satans snygga i sina 90´s kläder, jag är glad att det inte är 90-tals mode nu, men jag vet inte om alla håller med, en hel del verkade gilla brittans stil. Själva studentfesten var väl helt okej, men inte riktigt så rolig som jag hade väntat mig. Så brukar det gå när man har stora förväntningar. Dessutom var lokalen så stor, att fastän där var hyfsat med folk så kändes det rätt tomt.

I fredags var ingen rolig dag alls, fastän jag inte druckit särskilt mycket var jag rejält bakis. Skolan var en pina, Linda förstörde min dag angående chokladkartongen, blev fetemat till lunch och efter skolan stack jag hem, somnade i soffan på fem röda och sov i typ tre timmar. Tim joinande mig på kvällen med Ica Pizza och filmen Dewey Cox.  När han stack så somnade jag igen, gaaalet trött. Nu ska jag snart stiga upp ur min säng, käka och duscha. Sen är det skånemästerskap i lund.

Håll tummarna lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0