24:e

matteprovet är över och jag klarade iaf G. Tack oskar havsvik!
Det var faktiskt sju roliga mattetimmar igår, så jag hoppas det blir fler sådana dagar innan nationella. Jag lär behöva det.  Pedden var inte så svår, det hade vi iofs inte väntat oss heller. Och engelska är uppskjuten nästan en vecka. Thank you god. Hehe, slutpratat om skolan de blir så mycket snack om det bara för det är det min mesta tid går till, alla slutproven är nu. Jag längtar till vårterminen, svenska och fysik är min enda pluggämnen. Känns fedtnajs.

Fika på Caféhörnan idag igen, mina vänner är brabra.
Sen träning, körde hård styrka med dem. Haha det är rätt härligt att köra lite med dem.
Nu ska jag bara skriva engelskoutline sen chilla och seeen sova.

Det är en månad till julafton idag, ge mig december nu! men ta bort kylan tack (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0