SiESTA!

Alltså, jag har massor att berätta, hinner inte det nu för jag måste hoppa i duschen innan det blir fest ikväll@siestacampingen! Robine å sara var Här igår, helt underbart att se tösabitarna igen. För att inte tala om att höra Robines underbara dialekt. Och som Sara sa, det känns som jag känt er alltid, och så är det.

Tälten gick inte så bra att sätta upp igår alltså, men det ena är fint. Blir antagligen nana där ikväll om jag inte fryser ihjäl ikväll när det väl gäller. ah måste säga en sak til innan jag går.
Jag har shoppat idag, äntligen har jag ett par gråa jeans, YES! dessutom blev det en stor vit t-shirt, en svart väska och ett armband. Tummen upp för det.

Festfestfestfest!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0