I am smiling, and i mean it.

Alltså, idag har varit en skitjobbig dag och en jättebra dag på samma gång. Kemiprovet var svårt men nu är det över vilket betyder att Elin är en lycklig flicka. Idag har jag haft damp,allvarlig talat. Det började redan på kemiprovet där jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta. När jag går ut från provet var anna klar samtidigt och det första vi gör när vi kommer utanför dörrarna är gapskrattar. För att provet var sinnessvårt, för att vi är kassa och för  jag vet inte. Det fortsätter hela lunchen och resten av skoldagen, jag skrattade åt allting.  När vi kom till engelskan skulle vi ha Listeningprov, koncentrationen var på noll och jag satt där och höll på att börja skratta igen bara för att allting var sinnes.

Det jag ville komma fram till var iallafall att nu är jag så himla lättad och så himla glad, allting känns faktiskt skitbra.
Dessutom är det exakt en vecka till siesta nu, wiie! Ikväll blir det powerwalk som attan, känner att jag behöver det idag.  Nu ska jag sluta skriva om en massa helt ointressanta saker, ha det fett najs

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0