Zverige

7 timmars passet idag är det längsta jag jobbat i år, men ändå kändes det som det kortaste? Sålde iallafall riktigt mycket jordgubbar vilket betydde att jag hade något att göra nästan hela tiden. Antagligen därför det gick så snabbt. Smet lite tidigare, så jag hann vara i lägenheten vid nio. Där blev det mat som sötisarna hade fixat. Grillat, pommes och bearnaisesås. Mycket mumma. Och självklart kollade vi på fotbollen, tjejkväll med fotboll. Kankse inte det vanligaste`? Anledning att vi vann var Sverigetröjorna jag och Sara bar. Ska man heja ska det göras ordentligt. Efter typ 65 minuter klagade jag lite på att matchen var tråkigt och råkade kolla bort i två minuter. Då kommer Zlatan som vi tidigare kallat överskattad och sätter 1-0 till Sverige. Förlåt Zlatan, vi kan börja stava Sverige med Z nu. Tack för målet iallafall, senare kom ett mål till. Då va det typ så här " Yes. nooo, Yes!, noo  YES!!!!!!!!!!" haha 2-0 till Sverige tack vare att mannen snubblade in bollen. Men skit i hur det såg ut, det var mål i vilket fall.

Nu ligger jag här i min säng och njuter av tanken att jag är ledig imorgon. Kollar lite vänner, favoritsäsongen. 1:an. Alla i vänner är så himla underbara. Finns det någon bättre serie egentligen. Ibland tycker jag det, men sådana serier går i perioder. Vänner kan man alltid kolla på, hur många gånger man än har sett dem. Därför är Vänner bland de bästa.

Imorgon hoppas jag på regn så jag kan ligga och kolla film hela dagen, för det är exakt det humöret jag är på.

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: kyrre

tack själv :)

2008-06-11 @ 01:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0