Rabalder i Ramlösa

Jag skulle inte vilja beskriva min dag idag som spännande. Först jobba 8-14, hem vila en sväng för att sedan följa med brorsan till tandläkaren.Är hemma nu men snart bär det av igen. Jag kommer dock somna i bilen, varför är man sååå trött hela tiden?  Ikväll blir det helsingbord med kära familjen, det är en tradition att i början av sommaren varje år åka ner dit för att kolla på fredriksdalsteatern som brukar vara mycket underhållande. Dessutom fixar alltid mormos vän som jobbar där skitbra platser till oss! Ingen sommar utan fredriksdalsteatern, så är det bara!
För två år sedan så var fredriksdalsteatern kvällen innan jag skulle åka till England i hela tre veckor. Jag ville verkligen inte åka eftersom allting här hemma var så bra och jag var rädd att det skulle bli förstört om jag åkte, jag va så anti och grät när vi kom hem för jag ville inte åka! Men ändå blev den resan det bästa jag har gjort i hela mitt liv, underbarare människor är de jag träffade där är svåra att hitta, även om det finns några i denna hålan med.

Två av dem ska jag snart åka till Turkiet med, resan bokas ikväll eller imorgon. Alanya 22 augusti, YES! på det.
Ha en bra kväll folks, XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0