Jag och robot

Nu sitter jag här i min robotpyjamas, skitsnygg. Mest kul och inte så snygg egentligen men den är skön. Jag har inte använt en pyjamas på evigheter  för jag sover alltid i t-shirt eller linne. Undrar hur länge denna pyjamasperiod varar? Filmen hos hultner var rolig iaf, anna kom med dit och joinade en stund. Han hade dessutom köpt 1,3 kg godis, Mumsssss. Jag kom fram till att det var ett år sedan jag va där sist typ. Kan det stämma? Sinnessjukt. Då va iaf robin också med, och anna var jätterädd för en skräckis. 28 veckor senare eller något sånt. Vilket minne Hullebulle har.  Dessutom har jag snackat med Mr Grahm idag, fasen vad svårt det ska vara att hitta ett finjasjönsgrillningsdatum som passar alla. Förra sommaren kunde alla hela tiden. Det hade bara varit så himla roligt med en pp-kväll snart.
Nu ska jag msn-nörda en stund till sen får det sovas. Måste ringa vänhem klockan ÅTTA imorgon, usch hur ska jag orka upp. Jaja, jag ska iallafall boka tid till en sån där spruta mot livmoderhalscancer eller vad det är, och sen ska jag ta ngt vaccin med. Yey.

Natti then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0