För macce, SF

Tackar för än trääääävlig kväll. Blev grill, bubblan och film. Gone baby gone.

Jag ska fan sluta klaga på onödiga grejer, för det finns saker som är så mycket värre. Innan jag somnar ska jag gå upp och säga förlåt till min pappa som jag är arg på. För det är onödigt att sura på onödiga saker.
 
Och fyfan för att livet är så himla orättvist. Inte för min del men för Macces. Läser du min blogg så vet du att jag jättegärna ställer upp alltid. Vi pratar om det, vi kanske inte kommer fram till något vettigt men vi kan prata iallafall. Vi ska prata om det nästa vecka precis som vi har bestämt.  Jag sitter här nu, och jag blir så himla arg och ledsen. Jag vet inte vart jag ska bli av, för allt är helt ofattbart fast det har gått nästan fem månader men jag försöker stötta dig så gott jag kan.  Nu har vi deppat klart, så nu ska vi skratta lite. Som sagt, jag gillar alla dina jag, men blir du schizo så kan jag inte lova något!
macce, macce, macce. Jag vet egentligen att det stavas med CC. Jag looooovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0