w-w-wonderful

jag överlevde minsann första skolveckan med, men det är riktigt skönt med helg nu, Veckan har varit slapp och schemat har iaf förbättrats något. Igår var en helt meningslös dag och jag va skitarg för jag kom till skolan klockan åtta fick veta att läraren va sjuk, nästa lektion började elva (Y) det va bara att lägga sig i soffan och sova tills de andra slutade. Idag gick vi cplänge, ändå tills kvart i fyra, en fredag!!. Dessutom sista lektionen kemi, snacka segt får hoppas tantan kan fixa det. Dagens bästa var iaf Thai take away dit vi gick för att rädda oss från soppan. Mumma och gud vad mätt jag blev. Jobbade ikväll, jäkligt spännande match men väldigt orättvist resultat. Synd om småpojkarna. Nu ska jag iallafall till Annapanna å mysa resten av fredagkvällen, imorgon ska jag sova längelänge sen får vi se hur planerna för lördqagskvällen blir.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0