söndag, slappa söndag

Idag har varit världens slappaste dag och det har varit riktigt skönt. Sov till två, sen gick jag upp och satte mig i soffan istället, kollade lite filmer, va och handlade med pappa sen lagade vi tacos. Riktigt mumsigt och nu är jag mätt som en plätt. Blev aldrig elvira igår, när dem hade värsta förhöret på både maja, saja å linn så pallade jag itne ens försöka. Så jag åkte med Fille och kalle tillbaka till Banan igen istället där resten av folket som inte pallade björket var. Saja följde med denna gången,  Kvällen började med att Linn å Maja var hemma hos mig, vi hade lite förfest bara vi tre och det var mys, bestod mest av att äta chips å dippa. Lyckades få se jvm finalen med, tyvärr vann Kanada i sudden, jävla otur alltså. Sen bar det av till banan där det mest spelade poker, och sen åkte vi in till stan, bara för att åka tillbaka igen. Menmen det var en trevlig kväll iallafall och jag tror visst jag ska vara med och spela poker nästa gång, det kommer gå lysande! Ikväll ska jag försöka sova någorlunda tidigt för att försöka vända tillbaka dygnet, men eftersom klockan är tio nu och jag börjar piggna till får vi väl se hur det går med det. Skola i övermorgon. JOBBIGT, tur jag har mina gullungar i T2b. framför allt Anna, Sara och Maja men resten med :* ska bli lite skönt att komma in i lite normala vanor, tider och att börja träna igen. Ha en bra sista lovdag imorgon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0