Projektarbete

Idag har vi pratat med Lasse och Eva om vårt förslag till projektarbete. De tyckte det verkade som en toppenidé så nu ska förslaget lämnas in nästa vecka. Vi började faktiskt idag, lite för tidigt, med våra första timme. Men vårt projekt kräver att en del grejer är klara redan tills påsklovet och då är det bara att sätta igång nu. Det mesta jobbet kommer göras denna terminen vilket betyder att det blir slappare i trean. Inte helt fel minsann.

Så vi skrev frågeformulär och mös med Chai Latte på Madrix, söta vänner har jag! Sara följde med mig hem en sväng sen, chillade lite framför tv:n, skrattade mycket åt American Funniest Homevideos och sen cyklade sara till stan och jag drog till min träning. Ska beställas nya huvtröjor nu, svart och guldiga. Myyys!

Nu ska jag gå och tråka ut mitt liv genom att göra lite matte, ligger ju bara 6 sidor efter. Ojsan.

Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0