Kos i sommar babes?

Höll på att blogga tidigare ikväll när maja kom och jag fick bråttom, var tvungen att släppa datorn för hennes mamma väntade på oss utanför. Var meningen att vi skulle hyra en film, men på vägen till stan ändrade vi oss och hoppade av vid bian istället. Där va biljetter kvar till Morgan Pålsson så vi köpte dem, popcorn och dricka och bänkade oss i salongen. Herregud vad jag skrattade, den mannen är sjuk. Han var sjukt rädd för en kattunge, otroligt egoistisk, och den bästa kommentaren var när han och hans vän var helt nedgrävna i öknen förutom huvudet som sticker upp. När det kommer en bil så blir han först jätteglad; tills han ser vem som sitter i bilen. Då skriker han till hans vän: "GÖM DIG!"
 guud, jag trodde jag skulle dö.

När jag och Maja sen varit på äventyrspromenad hem i stormen, så satte vi oss vid datorn och kollade lite resor. Hittade en som verkar helt underbar, så vi ska snacka med våra föräldrar imorgon, visa sara och se vad hon tycker. Gillar dem det blir det Kos, sol och fest i augusti. Jag är helt glad av bara tanken. Nu måste jag verkligen leta sommarjobb! Tänk Fantastic Four en vecka på Kos. Wiiiiiiiie!image13



Dröm Söta Sommardrömmar,
Pussciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0