x-mas

Julafton igår var supermys, mormor morfar, mostrar  +mostersman och dockan kom vid tolv. Vi åt julbord i massor, sen gick vi en sväng. Efter det kalle ofc, iår var det roligare än vanligt för jag tänkte bara på spexet när jag såg alla filmerna. Efter kalle kom en finsk/dalatalande tomte med massa fina klappar. Julia blev totalt överröst av klappar och var en mycket lycklig mycket söt liten fyraåring. Jag var en mycket lycklig sjuttonåring. Jag fick systemkameran av mami och papi. Canon EOS 1000D. Bästbästbäst! Annars fick jag siestabiljetten, pärlöronhängen, dkny-parfymen med mera.  Efter mer mat, och sen gröt (jag fick mandeln) så gick jag och julia och däckade i Olivers säng. Jag tror faktiskt jag somnade innan henne. Idag har jag bara tagit dte väldigt lugnt, kolla film med mamma. Snart är det dags att fixa sig för kvällen, förfest hos Louise i Kialt, sen björket om jag pallar.

Vi ses i dimman folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0