lata dagar

Juldagen var najs, mycket folk i kialt med lekar, nytt folk och annat skoj. Björket var med bra, började med att vi fann ralle som kommit hem ifrån egypten, han bjöd på tequila shot. Sen dansade jag resten av kvällen, tror aldrig jag har dansat så mycket faktiskt. Söt sov här. Jag var dock jättedöd när jag gick upp klockan 8 på morgonen för att vi skulle ta tidigt tåg till Köpenhamn. Eva och sören hade julfest för bådas släkter, det var helt okej fast jag höll mig till min sida av släkten pga att danskan inte är såååå lätt att förstå. När jag kom hem krängde jag pizza och kollade film med la familia.
 
Idag ska jag göra ingenting tills jag ska ta mig till slånbärsvägen.
Resten av veckan är rätt planerad
imorgon middag hos mormor
måndag malmö + middag med familjen Jota
tisdag nyårsfixande och förhoppningsvis bowling på kvällen
onsdag nyår, middag här med tjejerna ( och kanske axel), sen fest i Vittsjö
torsdag inventering ( moneymoneymoney)
Fredag Kalas!

p.s. Min nya kamera är bättre än bäst.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack sötnos :) hade du en fin jul?

2008-12-27 @ 17:32:08
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0