sexte december

Igår firade TimTim och hans vän deras 18årsdagar i Stoby bygdegård. Minifesten här innan var mys och där var trevligt folk i Stoby. Frans, Ralle och Benny kom och livade upp stämmningen, eftersom jag lovade dem ett extra snällt blogginlägg när de upptäckte min blogg igår på Design-lektionen så får jag väl skriva ett snällt inlägg om dem snart. Ralle var ju lätt danskungen igår iaf! Och Tessan drottningen av shottarna haha! Tim var stilig som aldrig förr i sin nyinköpta outfit. Hoppas han gillade sina presenter med.  Kvällen slutade bra, nattamat med Snygge- LanarN.  :)

Idag den sjätte, klockan sex är det sexparty hos Petra med massa trevliga flicks, jag är en aning bakis men ska förhoppningsvis piggna till tills ikväll.  it will be fun

Kommentarer
Postat av: Tim, killen ingen gillar

haha, eran present var fan one of a kind! jag har den med mig alltid!

2008-12-08 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0