2008

Jag kände pressen, så nu har jag med gjort den!
helt ärligt säger denna listan inte alls mycket om mitt 2008.
2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

En hel del skulle jag tippa på.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

jag har gett upp det där

3. Blev du/någon av dina vänner föräldrar i år?

nej, men en som jag kände när jag var liten har blivit mamma. Galet!

4. Dog någon som står dig nära? 

Nej

5. Vilka länder besökte du? 
Danmark, Norge, Tjeckien,  och Turkiet

6. Något du saknar från 2008 som du vill ha i 2009?

Mer fritid?

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid minnas?

siesta, turkiet, haha midsommar i örkelljunga kanske!

8. Vad var din största framgång 2008?

sommarjobbet SF ;) (eller inte)

9. Största misstaget?

hängt upp mig på saker eller personer som jag borde ha struntat i

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 

ja men inget allvarligt,

11. Bästa köpet?

turkietresan

12. Vad spenderade du mest pengar på?

MAAAAAT

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Ja många saker, mest min familj och mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008? 

alla billie the visions låtar, storm jag glömde de viktigaste. So what och collide!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  

ledsnare tror jag, sad but true

16. Vad önskar du att du gjort mer? 

Tränat, pluggat kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 

lagt alla mina pengar på mat

18. Hur tillbringade du julen?

hemma med de bästa

19. Blev du kär i år?

nej inte kär

20. Hur många one night stands?

-

21. Favoritprogram på TV?

grey´s anatomy

22. Bästa boken du läste i år?

jag tror inte jag har hunnit läsa en bra bok i år, sorgligt men sant

23. Största musikaliska upptäckten?

Billie the vision, Lifehouse, Chester See

24. Något du önskade dig och fick?
Materialistiskt men ja! Systemkameran!

25. Något du önskade dig men inte fick? 

yesbox

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

minns inte, hade kalas skulle jag tippa på

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja, några saker kunde gjort året bättre

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? 

Blandad

29. Vad fick dig att må bra?

De jag tycker om får alltid mig att må bra

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Zac Efron  LÄTT

31. Vem saknade du?

en gammal vän

32. Det bästa nya människorna du träffade?

åh många!
folk som skickar bra musik till mig är alltid populärt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0