Tomten är ute och cyklar

Idag har jag gjort mitt engelskföredrag. Det är sååååååhääääääär skönt att ha det avklarat. Gick hyfsat ändå faktiskt, nu ska bara själva arbetet skrivas klart med. Fick tillbaka religionsprovet, mvg på båda delarna och mvg i slutbetyg. Känns fedt najs. Ska bara klara mvg i historian på onsdag med, så imorgon ska det pluggas satan. Tur vi bara har en lektion, hemma vid tolv igen och sen plugga resten av dagen. Btw så blev ljuskronan helt okej, jäkla tur det för jag hade inte haft tid att göra om den. Nu ska den i stort sett bara sättas ihop och sen pyntas litegrann.

Jag mår dock fortfarande dålig, och det är laagom jobbigt när man måste plugga. Hade hellre lagt mig ner och sovit i min säng. Hehe när jag cyklade hem från skolan mötte jag en man i långt vitt skägg och tomteluva, tror dock inte det var den riktiga tomten för han såg aningen alkis ut, och det kan väl inte tomten vara, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0