Lilljulafton

jag gillar verkligen jullov och så har jag kommit på att Pommac är supergott.

Igår när vi kom hem från farmor så kom majabaja hit, vi såg två filmer over her dead body och sen hair spray. Jag somnade dock innan den sista var slut, då var klockan typ tre. Inte konstigt jag låg i sängen till ett imorse. Resten av dagen har jag hjälpt mamma inför imorgon, slått in julklappar, myst i soffan och gjort lite mer ingenting. Glömde förresten säga att igår såg jag minsann ännu en kändis,Peter Siepen.

Det bästa som hänt idag är att jag har upptäck mitt superschema jag har till våren. Man kan inte klaga.

Mån 10.00-13.15
Tis 10.00-13.55
Ons 10.00-13.20
Tors 10.10- 11.05/11.40
Fre 10.30-14.00

Det dumma är att de har glömt lägga in arkitekturen så antagligen kommer det förstöras något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0