j-j-j-j-j-j-j-aps

Shalalalaa historiaprovet är över, hela historiakursen är över. Faaan vad gött, efter provet skulle det firas minsann. Jag och min kära sarlingdarling körde direkt och beställde pirre, sen lämnade vi bilen på paradisgatan. Gick förbi Q8 handlade lite mums och gick sen upp till lägenheten som var jättemysigt julig. Efter typ lååååång tid lyckades vi koppla in DvD:n och kunde njuta av en av historians bästa filmer. Pearl Harbor. Nu hade vi dessutom full koll på alla historiska händelser i den.
Förutom film blev det en massa prat, festplanerande, skratt osv. Fin kväll gullis<3

När jag kom hem återgick livet till det vanliga-nämligen pluggandet (Y). Nu är klockan nästan ett och jag har äntligen skickat min engelskuppsats. Enyoy cecilia, och gör du inte det vet jag inte vad jag gör.

Sovasovasova
Gnite good-lookers :*

p.s Fredag = Lusseröj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0