Historiaprov

Om 35 minuter ska jag cykla tillbaka till älskade älskade hts och göra ett mycket efterlängtat historiaprov. Jag kan exakt allt nu, har pluggat flera veckor i förväg och blablabla. Knappast haha, jag har pluggat idag och igår, på HUNDRA TRETTIO sidor, men det ska nog gå på något vis hoppas jag. Annars är det illa.

Efteråt ska vi fira att historian är över genom att kolla en film från andra världskriget. Den bästa filmen från andra världskriget närmare bestämt; Pearl Harbor. Filmkväll i lägenheten var alldeles för länge sen sist så det är verkligen på tiden att det blir av, innan var vi där ständigt och jämt.
Film, kräng + mina bästa flickor- I liiiike it.
                            







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0