december fifth

Idag la jag in delarna till min ljuskrona i glasugnen för att de skulle brännas ihop. Jag är lagom nervös att något har blivit fel för då är hela grejen körd. Det första jag ska göra på måndag är att springa ner till formsalen och kolla hur det blev, det så iallafall fint ut som det var nu. När vi slutade så gick jag och anna till stan, mötte tessan och axel. Jag vet inte om jag är trött eller något men jag fick ett skrattsammanbrott, jag fick ta tag i mig själv annars hade jag nog typ lagt mig ner och skrattat på golvet. Anna och Tessan hade lika kul, jag vet dock inte om någon av oss vet riktigt vad vi skrattade åt. Vi fann iallafall present till Tim vilket var vårt mål. Nu ska jag städa klart mitt rum innan folket kommer hit, vi ska sjunga singstar, käka pirre och värma upp sen vid 8 äre fest i stoby, CHINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0