3e december; Snö

Det är snö ute, jag kan inte hjälpa det och jag förstår inte riktigt varför men det gör mig glad. Jätteglad. Dock hatar jag slasket som blir och att man är helt blöt när man kommer hem men att det ser så fint ut väger liksom upp allt det dåliga.

Idag har vi provat studentmössor, kändes bra måste jag säga. Dock kändes det svårt att välja hur den skulle se ut sådär på direkten. Jag vill ju helst vela lite över sådana beslut. Nu ikväll hade vi sista träningen med tjejerna i vågen. De hade uppvisning inför sina föräldrar och var duktigare än någonsin förr. Jag är en stolt tränare, och det känns väldigt sorgligt att släppa den gruppen till våren. Tur jag fortfarande ska vara där var tredje träning iaf så jag får träffa söteungarna ibland. Nu har jag njutit en timme av veckans höjpunkt. Grey´s anatomy!

Nu ska jag dö lite mer på min kära engelskinlämning.

Kommentarer
Postat av: sara

hur går det med engelskan? själv har jag gjort historia istället :P

2008-12-03 @ 22:19:04
URL: http://mrssaja.blogg.se/
Postat av: sara

jag är död. fast har repat mig och skrivit om två sidor

2008-12-04 @ 19:19:29
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0