Ny design

Saja har varit en ängel och hjälpt mig fixa min blogg, den är inte riktigt klar än men jag vet att den kommer bli superfin! Man tackarallravänligastför det!

Sitter på Foto A nu, känns rätt sugigt. Louise sviker mig och jag sitter här och tråkar utan att ha något att göra. Eller ja, jag skulle kunna göra något men jag orkar inte. Matteprov om mindre än en timme. Pluggade inte alls mycket igår, men lite iallafall. Ikväll ska oliver firas, så det blir hem och hjälpa mamma efterskolan. Ska och möta Anna när de kommer med tåget med, ska hjälpa till att handla present till brorsan. Fredagskvällen blir iaf lugn med mys med sötekusinen.

Pussciao:*

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med att byta bakgrundsfärg nämligen :). Bra blogg du har förresten.

2008-04-18 @ 09:25:51
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Ferhat

Bloggen blev ju finare :D

Men hur mår du annars?

2008-04-18 @ 09:28:51
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: elin

svar mingla:
nej jag är inte alls duktig på bloggdesign tyvärr, min kompis gjorde det till mig. kul du gillar bloggen:)

2008-04-18 @ 15:55:23
Postat av: elin

svar ferhat:
Man tackar, jag mår bra. Hur mår du?:)

2008-04-18 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0