Förtrollad

Efter mycket om och men lyckades jag faktiskt komma ur annas säng bara för att få skjuts hem till mig där min säng väntade, pappa kopplade in tv:n och sen blev det vänner resten av dagen. På kvällen blev det bio med anna och louise. Förtrollad, jaa den va rätt söt kanske lite too much kanske och den hade absolut inte varit lika bra om inte han från grey´s hade varit med, MUMMA! efter det gick jag och louise hem till mig för att senare gå till Isaac. Vilket var trevligt för det var ett tag sen man var där. Idag har det varit mer vänner oxh senare blir det bussen till vittsjö för att hälsa på Nisse. Där var det också ett tag sen man var så det ska bli najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0