A surfers paradise



Idag har vadret varit nice och vii har aaantligen tagit var forsta riktiga surflektion!!!
som jag har taggat infor detta anda sedan sydney!
Och nu ar jag om mojligt annu mer in love.
SURFA AR GALET JAKLA KUL!
och idag i lite vettigare vagor var det inga storre problem med att lyckas sta. Vilken kansla!!
jag ska fan leva pa nudlar och lagga alla mina resterande pengar pa surfing!
WOOOOOP


eftersom vi har haft nastan fem dagar daligt vader nu sa hoppas jag pa strandhang imorgon
skulle tro det blir ratt lagom efter kvallens utgang.
ikvall ar det ladies night, free drinks all night
det ar najs att vara lady har!

daligt med update fran byron bay, forlat!
Byron bay var underbart, paminde mig om kanslan i st anton. fast sommarort saklart.
stek pa stranden dagarna nar vadret var fint.
upptacksfarder och recovering de dagarna vadret var daligt.
Dans pa borden pa cheeky monkeys hela natterna efter forfester med folket pa hostlet.
en bra vecka som ni forstar.
bilder kommer inte an, dessa datorerna verkar inte ha virusskydd.
forhoppningsvis kan jag lagga upp strand/surf/fest-bilder snart!

big kiss pa mitt underbara team sweden!
<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej babe! Jag vet inte var jag ska skriva till dig! Facebook fungerar inte här i Kina och jag vet inte om du använder din mejl? Du får gärna skicka ett mejl till mig så jag vet var jag kan få tag på dig? :) Hoppas att ni har det bra! Pusskram <3

2011-04-06 @ 16:11:36
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0