jag får liksom ingen ordning

Idag började äntligen gymnastiken igen
jag har saknat mina gulltjejer som tusan!
Det kommer bli riktigt jobbigt att åka ifrån dem, Linda och Mariette.
Deras träningar är veckans höjdpunkter!
Jag och Linda stannade en timme extra efter träningen för att börja sätta ihop deras nya fristående.
Vi kom längre än väntat, ca 20 sekunder in i låten. Det är skitsvårt!
Men en timme innan träning på söndag med så har vi kanske 40 sek, alltid en början.


Nästan alla föreningens gymnaster på läger.

Imorgon är det bara två veckor kvar tills vi åker
och förtillfället är det väldigt blandade känslor.
Det kommer bli helt underbart, bäst och galet!
Men det är jobbigt att lämna familj och vänner i tre månader, jag kommer sakna er!
Dessutom är jag stressad över allt som ska göras innan, 
det ska packas och jag vill hinna träffa alla innan jag åker.
meeen jag har ingen tid?
Dessutom är jag för det mesta rätt död när jag kommer hem från autoliv,
har jag inte träningar så brukar jag somna i soffan!

Detta händer förutom jobb:
12/1 reseplanering
13/1 träffa jb
14/1 utgång
16/1 fristående + träning
18/1 träning
21/1 Sista jobbdagen på autoliv!!!
22/1 majas födelsedagsmiddag
23/1 sista träningen
26/1 hejdå hässleholm, hej första anhalt Los angeles





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0